۷ پاسخ

اشکال نداره تا تولد۲.۵میشه ولی بعدش میشه وزن بگیرهحالا بازم میخای
آجیل بخور
شیر پرچرب
گردو و بادوم
مرغ گریل شده
مرغ و خروس محلی
گوشت کبابی
عدس و حبوبات ابپز شده

حداقل هفته ای ۲۰۰ میگیره ایشالله تا ۳ میره ولی خوووب بخور لیدی میل بخور روزی سه اسکوپ و پروتئین فراوووون صبحانه هم مفصل بخور حلیم و عدسی و اتمیل درست کن هر وعده یه کاسه پر ماست یونانی

مغزیجات
روزی دوتا تخم‌مرغ آبپز کن بخور بعدازظهرش حلیم بخور
اگه قند نداری لیدی میل بگیر بخور و هرروز بستنی
من سر پسرم ۳۴ هفته رفتم ۲۴۰۰ بود اینا رو خوردم ۳۸ هفته و خورده ای دنیا اومد ۳۷۰۰

تو بگو چیکار کردی اومده پایین 😭تا من انجام بدم

چرااا عزیزم الکی نترس بالا میره قربونت لیدی میل بگیر بخور
بعدشم حلیم ابگوشت کله پاچه مغزی جات موز
من اینارو زیاد میخورم ماشالا نینیم وزن خوبه
من توی ۳۶ هفته وزن نینی ۲۷۵۰ بود

خودش میره بالا واسه من تو ۳۵ هفته ۲۱۸۰ گرم بود... دکتر گف خوب نرماله تا به دنبا بیاد کلی وقت هست..‌ گفتم همه میگن کمه..گف همه دکترن انگار

دیگه بالا ک نمیره فقط استراحت کن تا زایمان زود رس نداشته باشی من از 34 هفته بچم کامل اومد تو لگن استراحت کردم 39 هفته با سوزن فشار دنیا اومد فقط استراحت کن تا بچه کامل بشه

سوال های مرتبط

مامان محمد بامری مامان محمد بامری هفته پانزدهم بارداری