۷ پاسخ

از یک سالگی زدم هرشب با خمیر دندون مخصوص خدارو شکر دندوناش سالمه

از موقع دندون در آورد هفت ماه

چ خمیر دندونی روزی چندبار؟

اره از ۱۵ماهگی میزنم با خمیردندون

قبلش انگشتی الان مسواک بزرگ

ازاولش با انگشتی بعد مویی و از یک سالگی باخمیر دندون
ولی همییشه سعی کردم بدم دست خودش

من از ۱۷ ماهگی
با خودم میبرم سرویس براش ی چارپایه بزرگ میزارم منو تو آینه میبینه و مث من مثلا مسواک میزنه و اخر سر خودم مسواک با آب خیس میکنم و براش تمیزدندان هاشو مسواک میزنم

سوال های مرتبط