از یک سالگی زدم هرشب با خمیر دندون مخصوص خدارو شکر دندوناش سالمه
از موقع دندون در آورد هفت ماه
چ خمیر دندونی روزی چندبار؟
اره از ۱۵ماهگی میزنم با خمیردندون
قبلش انگشتی الان مسواک بزرگ
ازاولش با انگشتی بعد مویی و از یک سالگی باخمیر دندون
ولی همییشه سعی کردم بدم دست خودش
من از ۱۷ ماهگی
با خودم میبرم سرویس براش ی چارپایه بزرگ میزارم منو تو آینه میبینه و مث من مثلا مسواک میزنه و اخر سر خودم مسواک با آب خیس میکنم و براش تمیزدندان هاشو مسواک میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.