مامان تا چند روز تاخیر در واکسن زدن مشکلی نداره؟

۷ پاسخ

بیست روز

آوا سرماخوردگی گرفته منم باید صبر ولی قبلا یکی از فامیلمون بهداشت بود گفت تا یک ماه اشکال نداره

تا سه چهار روز
متم دخترم ۴ ماهه و یک روزشه هنوز نرفتم برا واکسن چهار ماهگی

من 14 روز گذشته هفته اول سرماخوردگی بود الان بهداشت یه هفته نیستتتت

پسرمنم مریض بود بستری شد۹اسفند باید میبردم فردا میخوام ببرم دکترش گفت اشکال نداره نباید مریض باشن موقع واکسن

من بایذ میبردم برا ۴ ماهگی هنو نبردم

پسر منم دو‌ماهگی‌رو باید دهم میزد امروز بردم چون بسته بود همه جا

سوال های مرتبط

مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان مامان آرازو آیان مامان مامان آرازو آیان ۱۷ ماهگی