۲ پاسخ

ما هم چهارماهگی و نزدیم هنوز دو هفته گذشته 🤦🏻‍♀️هر روز احساس میکنم مریضه نمیرم

من دخترم مریض بودتا۲۰ ب تاخیرافتاد

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی