۴ پاسخ

تا ۱۰ روز مشکلی نداره

من ۲ ماهگی و ۱۰‌ روز دیر تر زدم ب پیشنهاد پزشکش
۴ هم همینطور فردا وقتشه که می‌مونه برای شنبه چون بهداشت بسته اس فردا

برامن ۶ ماهگی رو ۳۰ اسفند گفتن ۸بهمن بیار

مال دختر من یه ماه عقبافتاده بود بخاطر سرماخوردگیش

سوال های مرتبط