ما دوماهگیشو تقریبا سه هفته دیرتر زدیم چون بچه بستری شده بود. اشکالی نداره دیرتر بری فقط باید بعدش چهار و شش ماهگی هم دیرتر بزنی ولی یکسالگی اینجوری نیست.
من یک هفته تاخیرداشت بچم
تا ده روز دو هفته اشکال نداره
من واکسن ۴ ماهگی دخترم میشهد۹ فرودین گفتن بعد تعطیلات بیا بزن
یه هفته تا ۱۰روز
من دو ماهگیش رو ۳ روز دیرتر زدم ۴ ماهگیش هم ۴ روز دیرتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.