واکسن‌رو تا چند روز میشه به تاخیر انداخت؟

۶ پاسخ

ما دوماهگیشو تقریبا سه هفته دیرتر زدیم چون بچه بستری شده بود. اشکالی نداره دیرتر بری فقط باید بعدش چهار و شش ماهگی هم دیرتر بزنی ولی یک‌سالگی اینجوری نیست.

من یک هفته تاخیرداشت بچم

تا ده روز دو هفته اشکال نداره

من واکسن ۴ ماهگی دخترم میشهد۹ فرودین گفتن بعد تعطیلات بیا بزن

یه هفته تا ۱۰روز

من دو ماهگیش رو ۳ روز دیرتر زدم ۴ ماهگیش هم ۴ روز دیرتر

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی