سلام جفت قدامی خوبه یابد کسی قدامی کی حرکاتش حس می‌کنیم

۵ پاسخ

خوبه حرکتش هم من بچه دومم هست ۲۰ هفته

هیچکدوم بد نیس نه قدامی نه خلفی جفتشون هم ایرادی ندارد و طبیعیه
خلفی میگن چون بچه جلو هستش بهتره

برای منم قدامی هست
تو جفت قدامی چون جفت جلوهست و بچه پشت میگن دیرتر حرکت هاشو آدم حس می‌کنه
جفت خلفی ینی جفت پشت هست بچه جلو
تواین مدل زودتر مادرحس میکنه حرکات رو

داخل سونو نوشته

از کجا میفهمید‌جفتتون چیه

سوال های مرتبط

مامان آیسام مامان آیسام ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهفتم بارداری