سلام جفت قدامی خوبه یاخلفی که نینی زودتر حس میکنی

۶ پاسخ

من قدامی ام ولی ۲۰ هفته متوجه حرکاتش شدم

بره من انتى رفتم قدامى بود ولى الان دارم حس ميكنم بچه رو

به این صورت خلفی زودتر

تصویر

خلفی زودتر متوجه میشی تو ۲۰ هفته
قدامی تو ۲۴ هفته

برا من قدامی بود تازه چند روزی میشه حس میکنم خلفی زودتر حس میشه

خلفی زودتر حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان آقا مهراد🩵 مامان آقا مهراد🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان جـانـا🎀💕 مامان جـانـا🎀💕 ۱ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی