سلام مامانای شاغل یع سوال
از چندماهگی مرخصی زایمان گرفتید

۷ پاسخ

ان شاالله بعد عید دیگه تو مرخصیم

خدا بخواد تا اخر فروردین میرم و اردیبهشت استراحت میکنم

من ماه نه رو نمیرم فقط که میفته اردیبهشت

من تهرانم و محل کارمم وسط مکان نظامیه میخواستم تا هشت ماهگی ولی با این شرایط گفتم دیگه مرخصی بگیرم نمیدونم شش ماهم هنوز کامل نشده مرخصی میدن یا نه

من از اول این ماه نرفتم

من دارم میرم فعلا

من که هم چنان دارم میرم تا ۲۷ ام میرم چاره ای نیست

سوال های مرتبط