۷ پاسخ

عزیزم دختر منم اینطوری بود دکترش براش سونو نوش ریفلاکس پنهان داشت که کیدیزول بهش داده خیلی بهتره

دختر منم داره
دکتر امپرازول داد خیییلی بهتر شد
الان باز تموم شده برگشته
میخام ببرمش حالا این هفته

آره دارو میدم بهش
ببر یه دکتر دیگ

رفلاکس پنهان داره

باید دارو میداد

بچم اینطور بود دکتر براش دارو تجویزکرد الان بهتره خداروشکر

دارو داره که پسر منم اذیت ولی با دارو کنترل میشه کمی

باید دارو میداد پسر منم رفلاکس داشت الان با یه دوره دارو خیلی بهتره بیچاره شبا اصلا نمیتونست بخوابه

سوال های مرتبط