بستگی ب حجم خونریزیت داره
من دوران pms ب شدددددت خونریزی دارم ی بسته رو قطعا میبرم با خودم
اره بابا من که فقط باراول لازمم شد دیگه بعدش درحدلکه و اون بزرگا نیازنشد
کامل ببر خب
یه بسته کامل ببر چون دوتا دوتا میزارنبرات
نه تازه همون ۲۰ تا هم کمه قشنگم
جا گیره دوست دارم فقط یه کیف ببرم حوصله بار بردن ندارم
پوشکِ چی گرفتی؟
نه بسه رو کامل ببر باخودت
بسته رو کامل بببر
نه کامل ببر
کل بسته رو ببر خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.