۱۱ پاسخ

بستگی ب حجم خونریزیت داره
من دوران pms ب شدددددت خونریزی دارم ی بسته رو قطعا میبرم با خودم

اره بابا من که فقط باراول لازمم شد دیگه بعدش درحدلکه و اون بزرگا نیازنشد

کامل ببر خب

یه بسته کامل ببر چون دوتا دوتا میزارن‌برات

نه تازه همون ۲۰ تا هم کمه قشنگم

جا گیره دوست دارم فقط یه کیف ببرم حوصله بار بردن ندارم

پوشکِ چی گرفتی؟

نه بسه رو کامل ببر باخودت

بسته رو کامل بببر

نه کامل ببر

کل بسته رو ببر خب

سوال های مرتبط

مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۱ ماهگی
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی