اصلا اين علائم رو حدي نگيريد
من به ديد قديميا علائم پسر رو داشتم(نه پف كردم، نه جوش و ...)
ولي بچم دختره
دختره
من الان بچه اولمه پسرم هست خیلی جوش های بزرگی زده صورتم
فک نمیکنم ربطی داشته باشه بازم از روی علائم شاید بشه گفت جنسیت چیه ولی اونم صد در صدی نیست
ربطی نداره گلم. من هم سر پسرم جوش زدم الانم که سر دخترم باز م جوش زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.