۲ پاسخ

سلام عزیزم با اینکه از ما دور بود ولی با هر انفجار ستون خونمون میلرزید و شیشه های طبقه همکف مون از شدت انفجار شکسته بود خیلی برای پسرم ناراحتم

سلام عزیزم . دیروز نسبتا آروم بود فقط بین ساعت ۷/۵ تا ۸ شب چند جا رو خیلی بد زد

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری