۴ پاسخ

احتمالا عفونت داری
حتما به پزشکت بگو

ببین سه تا احتمال داره: یا احتقان سینه اس ، یعنی سینه هات خیلی سنگین و پر شدن و باید بدوشی تا بهتر بشی، دوم اینک ممکنه عوارض سزارینت باشه داروهای چرک خشک کنتو مرتب بخوری خوب میشی، سوم اگر هم سرده میشه و لرز میکنی تب هم میکنی خطرناکه و باید بری دکترت آزمایش و سونو برات بنویسه

منم اینطور بودم سردم می‌شد خیلی انگار استخون درد و ویروس بگیری
طبیعیه

با دکترت یا درمانگاه مشورت کن

سوال های مرتبط