احتمالا عفونت داری
حتما به پزشکت بگو
ببین سه تا احتمال داره: یا احتقان سینه اس ، یعنی سینه هات خیلی سنگین و پر شدن و باید بدوشی تا بهتر بشی، دوم اینک ممکنه عوارض سزارینت باشه داروهای چرک خشک کنتو مرتب بخوری خوب میشی، سوم اگر هم سرده میشه و لرز میکنی تب هم میکنی خطرناکه و باید بری دکترت آزمایش و سونو برات بنویسه
منم اینطور بودم سردم میشد خیلی انگار استخون درد و ویروس بگیری
طبیعیه
با دکترت یا درمانگاه مشورت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.