من بستنی خوردم
رانی انبه عالیه
بستگی داره بچت کدومشو بیشتر دوست داشته باشه😂
بچه ی من فقط با دلستر حال میکنه
رانی انبه👌
من یه ذره دلسترخودم چه خبرشد گفتم نمیخورم دیگه
رانی بخور
یا کمپوت گلابی
من رانی یا شانی میخورم برای سونو بچه برامون عربی میرقصه😀
رانی
فقط نوشابه😂
رانی شیرین تره
رانی
دلستر چیه همش گاز داره
رانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.