خانما رانی یا دلستر بهتره لگد بزنه بچم؟

۱۲ پاسخ

من بستنی خوردم

رانی انبه عالیه

بستگی داره بچت کدومشو بیشتر دوست داشته باشه😂
بچه ی من فقط با دلستر حال میکنه

رانی انبه👌

من یه ذره دلسترخودم چه خبرشد گفتم نمی‌خورم دیگه

رانی بخور
یا کمپوت گلابی

من رانی یا شانی میخورم برای سونو بچه برامون عربی میرقصه😀

رانی

فقط نوشابه😂

رانی شیرین تره

رانی
دلستر چیه همش گاز داره

رانی

سوال های مرتبط