۶ کیلو نیمه ۴ پلاس میپوشه
۴ کیلو،یک میبندم
من دخترم ۴.۳۰ بود ۱ماهگی صفر میبستم هنوزم صفر میندم چون خریدم مجبورم ببندم تنگم نیس بهش
تا دوسه روزقبل یک میبستم الان چند روزدو میبندم
سایز ۲ یا۳
چرا من از۴ونیم ۴میبندم همه ۲یا ۳ هستن
سایز۱
تا نزدیکای ۴ونیم پنج دو میبستم ولی دیگ اخراش انکار داشت تنگ میشد سه بستم
فک کنم سه ببندی بهتر باشه چون بعدشم تا ۷کیلو اینا ۳ خوبه
سایز۲
۵ کیلوئه ۲ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.