۱۰ پاسخ

۶ کیلو نیمه ۴ پلاس میپوشه

۴ کیلو،یک میبندم

من دخترم ۴.۳۰ بود ۱ماهگی صفر می‌بستم هنوزم صفر میندم چون خریدم مجبورم ببندم تنگم نیس بهش

تا دوسه روزقبل یک میبستم الان چند روزدو میبندم

سایز ۲ یا۳

چرا من از۴ونیم ۴میبندم همه ۲یا ۳ هستن

سایز۱

تا نزدیکای ۴ونیم پنج دو میبستم ولی دیگ اخراش انکار داشت تنگ میشد سه بستم
فک کنم سه ببندی بهتر باشه چون بعدشم تا ۷کیلو اینا ۳ خوبه

سایز۲

۵ کیلوئه ۲ میبندم

سوال های مرتبط