۲ پاسخ

خشک کنش در حد ۳۰درصد آب لباس رو میگیره
همون بچلونمش راحت تره دنگ و فنگ کمتره

برا من یه مدل دیگه هست
خشک کن داره ولی فقط آب لباسو میگیره اونم یکم
خشک کنش زیاد به درد نمیخوره

سوال های مرتبط