۴ پاسخ

مطمعنی شیرخشک پیدانمیشه من که راحت میخرم با اینکه پپتی جونیور هم میخوره ویکم کمه

چه شیر خشک مصرف میکردی

اره خیلی خوبه که اگه بسازع

دختر من اوایل میخورد خوب بود یهو از طعمش بدش اومد و نخورد😂

سوال های مرتبط