۴ پاسخ

مولتی و ی هفتس دکتر داده اهن و از دوماهگی

من تا دو ماهگی فقط آد دادم از دوماهگی ی مولتی تموم که میشه ی آد همونجوری از شیش ماهگیم آهن اضافه شده بهداشت بهم گفت تا دو سالگیم همینجوری ادامه داره

در حالت عادی فقط همین آد تا پایان شش ماهگی .مگر اینکه دکترش چیز دیگه ای بگه

اگر دکتر بگ بعضیا آهن و مولتی میخورن

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی