۳ پاسخ

من ۳روز کامل بچم تبش بالا ۳۸/۵بود بردمشم دکتر چیزی نبود قطره و شیاف داد بهم
بعد ۳ردز دیدم دندون پایینشو میخاد لثه سوراخ کنه تا سوارخ شد تبش امد پایین

تب دندون بالا نیست میگی ۳۹احتمالا ویروس گرفته

احتمالا از دندونه چون تب ویرووس سریع قطع نمیشه

سوال های مرتبط