من ۳روز کامل بچم تبش بالا ۳۸/۵بود بردمشم دکتر چیزی نبود قطره و شیاف داد بهم
بعد ۳ردز دیدم دندون پایینشو میخاد لثه سوراخ کنه تا سوارخ شد تبش امد پایین
تب دندون بالا نیست میگی ۳۹احتمالا ویروس گرفته
احتمالا از دندونه چون تب ویرووس سریع قطع نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.