۵ پاسخ

مال سنشونه،،،دختر من تا از کنارش بلند میشم،زر زر میکنع،،،تو خاب همش تکون میخورهو نق میزنه،،،حالا تکون خوردنش میگم شاید بخاطر کم خونیشه،،،سر شیر خوردن که کلا کلافه شدم،،،غذام که نمیخورد،دکتر گف غذایی که خودتون میخورینو بهش بدین

خوب میشه اظطراب جدایی ودندونه

یچیزیش هست که گریه میکنه
باز تو خوبه داد میزنی من میزنمش

گریه بیشتر چه زمانی هست؟!دلیلش خیلی چیزا میتونه باشه چون زبون نداره خواسته اش رو با گریه میگه بعضی وقتها یا گرسنه هست یا پوشکش خیسه یا خوابش میاد یا درد یا گاهی فقط به بغلت نیاز داره حالا خودت ببین تو شرایط مختلف کدوم یکی از اینهاست خسته کننده هست ولی سعی کن که اروم و صبور باشی ارامش تو باعث اروم شدنش میشه

همشون اکثرا همینجورین🥲🥲🥲

سوال های مرتبط