۸ پاسخ

هر موقع خيلي عصبي شدي سه تا نفس عميق بكش و سعي كن واسه ٢ دقيقه اتاق رو ترك كني

اينو بدون هيچ دليلي كتك زدن رو توجيه نميكنه ... هميشه اينو اويزه ي كوشت كن كه تحت هيچ شرايطي حق نداري دست رو كسي كه حتي نميتونه بفهمه و از خودش دفاع كنه رو بلند كني ... اونا نوزادن و نميتونن دردشونو بگن با گريه فقط ميتونن بيان كنن

دورت بگردم ناراحت نباش ، اول ببین شاید دلیل داره گریش مثلا شاید زیادی خستس ، اگه از خستگی بیش از حد گریه میکنه زود به زود بخوابونش که به این درجه نرسه . یا شایدم رفلاکس داره

عزیزم واقعا سخت منم دوقلو دارم میفهمم چی میگی نمیتونی از کسی کمک بگیری مامانت یا مادر شوهرت من گاهی وقتا یکیشون میدم خونه‌ی مادر شوهرم نزدیکیم خواهر شوهرم نگهمیداره خو واقعا سخت همیشه هم سعی میکنم با هم بخوابن اینطوری حداقل یکم استحراحت میکنم

یکی دو روز بگو یه نفر بیاد کمکت یا خودت برو یه جای دیگه بمون،نیاز به استراحت داری

میفهمم مادری و خسته
اونم دوتا خیلی سخته ، ولی همون لحظه با خودت بگو این بچس چیزی نمیفهمه ، پس فردا مشکل اعصاب پیدا میکنه دردسرشربرا خودته ، گناه داره
سعی به خودت مسلط باشی عزیزم ماها خیلی تحت فشاریم ولی خدا به هرکس بچه سالم نمیده
حتی با گریه‌هاش هم عشق کن چون زود بزرگ میشن

منم گاهی کنترل خودمو از دست میدم
دلیلش ظالم بودن خودمون نیست عزیزم
گاهی واقعا خسته‌ایم و نیاز به کمک یا استراحت داریم و چون مغزمون دیگه نمی‌کشه ممکنه از کوره در بریم.

سعی کن هر بار که عصبانی میشی و نمیخوابه این چیزا رو به خودت یادآوری کنی
اونا خیلی کوچیکن زبان بدنشون هم گریه‌س
تقصیری ندارن
به خودت هم حس بد نداشته باش

بخاطر خستگیه عزیزم درسته نباید بزنی ولی ادم دست خودش نیس میفهمم چی میگی ولی زمانایی ک خیلی عصبی میشی نفس عمیق بکش وبه خودت بگو هیچکسو جز من نداره پس باید باهاش کنار بیام .الانم خودت رو سرزنش نکن چون بدتر حالت بدمیشه فقط رو خودت کارکن وعلت این گریه رو پیداکن شاید جاییش درده ک ایقدر گریه میکنه

سوال های مرتبط