خانما چیکار کنم بچم از حالت بریچ در بیاد؟

۱۲ پاسخ

یعنی برا من هر دو سه روز ی شکله یه بار پایین لگد میزنه یه بار بالا

کاش بچرخع تا دو هفته قبل زایمانم دوباره بعدش بریچ بشه

هنوز ۳هفته دیگه داری تا بچرخه

دوهفته دیگه خودش می‌چرخه
منم همینجوری بودم
بعدش که چرخید سرش اومد پایین جا نداشت
حس میکردم اون پایین شکسته جا به جا نمی‌تونستم بشم

خودش میچرخه اصلا نگران نباش بچه من ۳۱ هفته سفالیک شد و همچنان سفالیکه

ورزشاشو پیدا کن
من باشگاهم میرم بهترین ورزشش اینه چهار دست و پا بری تو خونه حالت اینکه داری جارو دستی میکشی
ی موقعه ای کارای دم دستیتو اینجوری انجام بدی
بچه تا جایی ک جا داشته باشه میچرخع
ولی واسه من از اول تا الان بریچ بود و مونده قصد چرخیدن اصلا نداره این همه ورزش کردم😂😫

مال منم از اول بریچ بود

درد هم دارم پایین شکمم حس میکنم میخواد بیاد بیرون

آخع خیلی اذیتم پاهاش همش تو واژنمه و اصلا واژنم حس میکنم خیلی اومده پایین و همین جلو جلوهاست میترسم

خودش تا دوسه هفته دیگ میچرخع

خوبه ک چرا راحت میری سزارین

خودش میچرخه

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان💕 مامان آیهان💕 ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری