۲۰ دکترمگرفت ۴۵ بیمارستان
کلااا ۴۰ شد خرجم
من تهرانم ۱۵دکترم گرم نزدیک ۵۰و خورده ای هم بیمارستان با پمپ درد و عزینه همراه و همه چی
شیراز بیمارستان پیوند دکتر شهریور ۴۵شکم اول ۳۵شکم دوم
بیمارستان گفته ۵۰,پمپ درد ۳ تومن
اگر فیلمبردارا باشن ۴ تومن اونا اگرم نباشن که هیچ
تهرانم
دکترم ۱۰تومن میگیره بیمارستان هم ۳۰تومن جمعا ۴۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.