۶ پاسخ

۲۰ دکترم‌گرفت ۴۵ بیمارستان

کلااا ۴۰ شد خرجم

من تهرانم ۱۵دکترم گرم نزدیک ۵۰و خورده ای هم بیمارستان با پمپ درد و عزینه همراه و همه چی

شیراز بیمارستان پیوند دکتر شهریور ۴۵شکم اول ۳۵شکم دوم

بیمارستان گفته ۵۰,پمپ درد ۳ تومن
اگر فیلمبردارا باشن ۴ تومن اونا اگرم نباشن که هیچ
تهرانم

دکترم ۱۰تومن میگیره بیمارستان هم ۳۰تومن جمعا ۴۰

سوال های مرتبط