۱۲ پاسخ

چیزای دیگه هم یاد میدن مثل شیردهی و نگهداری و ...

فواید شیر مادر. تا کی شیر بدیم و اینا طریقه شیر دادن. چی بخوریم ک شیر بیاد. نوزاد زردی گرفت چی کار کنیم. چیزای بارداری هم طریقه خوابیدن. بلند شدن. تغزیه برای رشد نوزاد. جمع شدن شکم بعد زایمان اینا رو میگن. برا طبیعی هم ورزشا. راه های کاهش درد زایمان هر کدومو توضیح میدن. مثل اپیدورال، زایمان در اب، با اون ک تنفسه و امثال اینا

بهداشت به من گفت دوجلسه مربوط به زایمان طبیعی رو میتونی نری بقیش شیردهی و چیزای دیگست برو خوبه
من ی بار بارداری اولم رفتم احتمالا دیگه نرم

بمن گفتن باید بری ولی نرفتم نشد که برم

من چون سزارین اختیاری میخواستم بشم
باید نامه کلاس های بارداری و زایمان آسان رو گذرونده باشم

به من بهداشت گفت موقه سزارین بیمارستان ازت میخواد که رفتی . گفت از تو سایتش وارد شو ثبت نام کن

من نرفتم ن دیگه کلاس برای باز شدن دهانه رحم و نرم شدنشه

اره عزیزم برای سزارین و مراقبتهاشم میگن
برای نوزاد هم میگن

متخصصین راهنمایی بفرماین

نه کلاس رفتن واجب نیست

سوال منم هست

نوچ من ک نرفتم

سوال های مرتبط