من ۳۸ هفته و دو روز بود کامل سالم
من۳۷ هفته و ۶ روز بهم وقت سزارین داده
تمام هستی دیگ
خوب ۳۸ تموم شده ،۳۸ هفته و۶ روز یعنی فرداش ۳۹ هفته تمام میشی اشکالی هم نداره بعضی ها حتی ۳۷ هم برمیدارن
عزیز وقتش درسته که
دکتر قبلی من گفته بود ۳۸ هفته و ۳ روز یعنی مثل پس فردا
که دیگ تهران نمیرم پیشش
ن اشکال نداره بعضیا ۳۸ بعضیا ۳۹
معمولا ۳۸ هفته و چند روز نامه میدن مگر شرایط خاصی باشه که زودتر بخوان بچه رو بردارن
نه از ۳۸ هفته سه چهار روز سزارین میکنن
۳۸هفته تمام میشه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.