۶ پاسخ

چند دقیقه اول شیر چون آبکیه زیاد از سینه میاد بعدش کم کم غلیظ میشه و شیر کمتری از سینه میاد
شما که به بچه شیر خودتو میدی به این چیزا توجه نکن
حواست به دفع ادرار و مدفوعش باشه به اینکه ادرارش کمه یا زیاد و اینکه رنگ ادرار روشنه یا زرد تیره
اگر ادرار کم و زرد تیره باشه یعنی شیر کافی بهش نمیرسه

وا خب بگیر خودت یکی

عزیزم اگر بچت بعدش راحت میخوابه یعنی شیرت کافیه و اینکه وزنش میره بالا

ببین من ک با دستم میدوشم ۳۰ سی‌سی هم نمیشه
ولی تو بیمارستان ک رفته بودم با شیر دوش برقی قشنگ ۹۰ سی‌سی میشد
خیلی فرق داره مکش با دوشیدن
با دوشیدن خم نمیفهمی مگر اینکه خیلی زیاد باشه

خب عزیزم اولش پر فشار میاد بعدش اروم اروم میاد طبیعیه
برا همه همینحوریه
شزر خودتو بده تند تند بخوره شیرافزا بخور زیاد میشه

شیر دوش معمولی هم کار آدمو راه میندازه

سوال های مرتبط