۱۵ پاسخ

پسر منم ده ماهشه 7کیلوعه با وزن 2800ام بدنیا اومد همه آن میگن کوچیکه اما دکتر گفت خوبه مهم اینه بچم سالمه حرف می‌زند میشینه سینه خیر می‌ره می ایسته

دخترمنم ۸۳۰۰

وزنش خوبه ک
پسرم 1سالشه 8کیلو نیمه وزن تولدش 3200
بنظرم اگه سرحال هست درگیر وزنش نباش

پسر منم چند ماه خیلی کم اضافه میکرد تو هفت ماهگی شش و هشتصد بود الان سه هفته ی سیصد گرم اضافه کرده
فرنی و شیر برنج و اوتمیل درست میکنم شیر خشک غلیظ درست میکنم میریزم توش با یه تیکه نبات میندازم میخوره ، تخم بلدرچین روز در میون دوتا میدم با ماست یا پنیر خامه ای قاطی میکنم
سوپ و گوشت تو شیشه میذارم براش خیلی خوبه هر روز میدم

مهرسانای منم ۲۸۰۰ دنیا اومد الان ۷۷۰۰ هست چون چندبار سرماخوردگی داشت سه بار چرک خشک کن خورده

دخترمنم هفت ونیمه داره یکسالش میشه غذانمیخوره و رفلاکس داره

دختر من ۱۰ ماهشه ۷۶۵۰ 😢

منم ۷۲۰۰ هست

دختر منم همینه ۸ ماهشه ۶ کیلوعه 😑

وای بچه منم هفت ماهگی ۷ کیلو بود الان شده ۶و ۵۰۰ اضافه نکرده ک هیچ کم هم کرده ولی همه میگن چون اشتهاش خوبه و خیلی بازیگوشی میکنه اشکالی نداره ولی خودم خیلی نگرانم

منم هفت کیلو

عزیزم درگیر وزن نشو اگه سرحاله همه چیش خوبه اشتها داره

دختر منم از شیش ماهگی تا ۹ ماهگی همش ۵۰۰ گرم اضافه کرده😑

دختر منم دقیقا همینه

وزن تولدش چند بوده

سوال های مرتبط

مامان نورُالزهراو👼🏻 مامان نورُالزهراو👼🏻 هفته نهم بارداری