یخمک نیمه یخ زده واسه تسکین لسه 🫧😖🥴یخه

تصویر
۴ پاسخ

چه زود دندون در اورد

میتونی یسری مبوه بزاری داخل پستونک میوه اورز
بزار فریز یخ بزنه ،بده بهش

سرش باز نکن بخوره یخمکش و همون از رو پلاستیک گاز بزنه چون رنگ افزودنی داره خوب نیست

ایده خوبیه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی