دختر من براحتی تو ۱۵ ماهگی خودشو از شیر من گرفت بعدشم که شیر خشک میخورد خیلی یهویی از ۲۲ ماهگی گذاشت کنار...واقعا عالی بود
از شیشه هم گرفتید پسر من خالی فقط میخواد شیشه رو مک بزنه 😔
منم فکر میکردم خیلی خیلی سخته اما خدا رو شکر اونقدر سخت نبود.. شب اول و دوم یکم بی قراری کرد و اشاره میکرد به جای شیرش، منم بغلش میکردم و نشونش میدادم ک نیست نداریم دیگه بیخیال میشد.. شب سوم اروم بود، اوجش شب چهارم بود انگار باورش شد ک دیگه شیر نیست و اون شب زیادی گریه کرد و بی قراری و از بعدش همه چیز خدا رو شکر براش بهتر شد
عزیزم بسلامتی
میشه بگین چجوری از شیر گرفتین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.