به وقت واکسن 4ماهگی با یه هفته دیرتر

تصویر
۹ پاسخ

خداحافظش کنه خیلی مواظب اون سنجاق باش اگه امکان داره بزن کنار لباسش بچه اس تکون میخوره یوقت باز نشه بزنه تو صورتش

چرا پیاماتون واسه من نمیاد 😫😫اگه سوالی داشته باشیم چی اخه

چندتا تزریق کردن؟

ممنون خاله ،چشم پتو برمیدارم جوراباش خم درمیارم ، تازه اومده بودم خونه.😘😘😘😘

پتو از زیرش بردار ی زیر دکمه تنش کن تب نکنه هواها گرم شده

قنداقش نمیکنی مامان؟

جوراباش در بیار عزیزم تب نکنه
پتو هم از زیرش در بیار بزارش رو تشک یه پتو نازک یا پارچه ای چیزی بنداز روش

چیزی نگفتن واسه تاخیر
اخه منم چهارشنبه باید میزدم

منم امروز زدم با ۲ روز تاخیر

سوال های مرتبط

مامان آیلین و آوین مامان آیلین و آوین ۱۶ ماهگی