۳ پاسخ

منم دیشب ساکمو بستم البته مامانم بست
همینارو برداشتم ک بالا مامان ساحل گفته

برای من فقط شورت یک بار مصرف لازم شد که اونم خود بیمارستان داد من فقط پوشک سایز بزرگ بردم با شورت نخی که اصلا استفاده نشد واسم آبمیوه چای نبات قند نسکافه قهوه کمپوت اینا رو بردار خیلی استفاده میشه مخصوصاً اگه سزارین باشی

ساک بچه:دودست لباس پوشک دستمال مرطوب آغوشی و پتو دورپیچ کلاه جوراب دستکش زیرانداز تعویض
ساک خودت:پوشک سایزبزرگ شورت یاشورت یبار مصرف دمپایی مدارک پزشکیت و شناسنامه نبات و خرما لیوان و قاشق ی دست لباس شارژر برس

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی