میتونم کم کم حریره بادام شروع کنم؟

۱۲ پاسخ

زوده بادام حساسیت زاس غذای کمکی وبافرنی شروع میکنن نه حریره

آره با چلو کباب بده

بده عزیزم تازه دیر هم شده🤣🤣🤣🤣

ن گلم خ زوده بچه گناه داره معده ش وگوارشش اذیت میشه

حداقل باید ۴ ماه ونیم شروع کنی بدی الان زوده

معده اش رو خراب میکنی،سر خود کاری نکن

خیلی دیر داری شروع میکنی بدنیا اومدنی باید میدادی بهش 😐😂

اصلاااا
خیلی زود ک بخای شروع کنی 4 ماهگی ب بالای

خب کمبود وزن که نداره چرا میخوای شروع کنی فقط برای اونایی که ریفلاکس دارن و وزن نگرفتن میگن اونم چهارماهگی رو رد کنه بعد بهش بدن نه از دو ماهگی 😐

میخوای یه دفعه چلو کباب بده😂 دختر تو دو ماهگی ۸ کیلو بسه چه خبره

وااا😐 حداقل تا ۴.۵ صبر کن خوب نیست الان واسش

وزنش ۸ کیلو

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی