زوده بادام حساسیت زاس غذای کمکی وبافرنی شروع میکنن نه حریره
آره با چلو کباب بده
بده عزیزم تازه دیر هم شده🤣🤣🤣🤣
ن گلم خ زوده بچه گناه داره معده ش وگوارشش اذیت میشه
حداقل باید ۴ ماه ونیم شروع کنی بدی الان زوده
معده اش رو خراب میکنی،سر خود کاری نکن
خیلی دیر داری شروع میکنی بدنیا اومدنی باید میدادی بهش 😐😂
اصلاااا
خیلی زود ک بخای شروع کنی 4 ماهگی ب بالای
خب کمبود وزن که نداره چرا میخوای شروع کنی فقط برای اونایی که ریفلاکس دارن و وزن نگرفتن میگن اونم چهارماهگی رو رد کنه بعد بهش بدن نه از دو ماهگی 😐
میخوای یه دفعه چلو کباب بده😂 دختر تو دو ماهگی ۸ کیلو بسه چه خبره
وااا😐 حداقل تا ۴.۵ صبر کن خوب نیست الان واسش
وزنش ۸ کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.