۳ پاسخ

اگر رفلاکس داره با مشورت دکتر، از عادیه خب مرکز بهداشت راهنماییت می کنن

٤ ماه و نيم ك شد ببرش دكتر
بعضي بچه ها اين موقعا شروع ميكنن بعضيا ٦ ماه
ببين نظر دكترت چيه

از شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان آریای من مامان آریای من ۱۷ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی