درخواست میدی
دکتر چون کوچیکه نباید سرخود چیزی بدی
چه علایمی داره ؟؟؟
اول اینکه عزیزم بچه حساسه حتما ببرش دکتر ببیننه چه علایمی داره طبق همون دارو بده
دوم اینکه دختر منم یکماه مریض بود چندتا دکتر بردم اول پلارژین داد فایده نداشت دومی سیتریزین داد فایده نداشت سومی دیفن هیدرامین داد بهش شبی دو سی سی بهش میدادم بعدم داخل کلاهش پنبه گذاشتم سرتا سر سرش پنبه بود با کلاه ...آب رو آتیش بود پنبه سریع خوب شد
بگردم عزیزم 🥹
ببرش دکتر پسر منم سرماخورده بود بردم دکتر دارو داد خوب شد
چقد فندوقه هزارمغشاالله
عزیزم ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.