۴ پاسخ

عزیزم فقط کولیکه نگران نباش
دارو داره اما برای راحت تر خوابیدنش یا باید توی پتو بزارین و دو نفری تکونش بدین خیلی راحت میخوابه اما عادت میکنه، یا باید تو ماشین ببرین بچرخونینش که دردسرش بیشتره
انشاالله با دارو آروم میشه

کولیکه عزیزم

احتمالا سرماخورده

کولیک. گریه بی دلیل و بدون وقفه.انگار مار نیشش زده. ناله در خواب همشون کولیک و نفخ نوزاده

سوال های مرتبط