۲ پاسخ

چیزای نفخ دار نخور عزیزم مثل حبوبات و لبنیات و کلم و... من وقتی اینارو میخورم بچم تا صبح گریه میکنه ...چون میگن بچه وقتی به دنیا میاد کولیک داره ولی وقتی اون چیزایی رو ک نوشتم بخوریم چندبرابر میشه و خیلی اذیتش میکنه

بچ منم همینه

سوال های مرتبط