رفتم پیش ماما میگه مگه جنین 23هفته ام تکون مبخوره؟

۱۳ پاسخ

اگر چربی شکمی نداشته باشی و جفت خلفی باشه از ۱۹ به بعد حس میکنی...
عجب مامای باسوادی واقعا!!!!!
بیچاره کسایی ک زیر دستش زایمان میکنن با اطلالات غلطش

وا بچه تکون میخوره دیگه. اسلام میگه از ۴ ماهگی میگن تکون خوردنش شروع میشه چون روح در بچه دمیده میشه علمیش رو نمیدونم از کی تکون میخوره

این ماما احتمالا مدرکشو وقت کرونا گرفته شوته

وا مال من الان تکون میخوره

بستگی به جفت داره من خلفی م کامل لگداشو حس میکنم

پسر من ۱۷ هفته تکون می‌خورد

من از 20هفته حس کردم قشنگ

من قشنگ و کامل از ۱۹ هفته حس می‌کنم بقیه هم از سه چهار هفته پیش راحت حس می‌کنند ماماعه اسکلی چیزی بوده؟؟؟

چ جالب. 🤔پسر من از ۱۷هفته تکون میخوره. البته شکم سومم معمولا مامان اولیا. دیر متوجه میشن

من 22هفتع رفتم دکترم
خودش گفت تکوناش خوبه متخصص بیشتر میفهمه بخدا ماما فقط استرس میده بعضیا دیر متوجه میشن ولی انقدرم دیگ نباید بزنن تو ذوق ادم

وا مگ‌جنین زنده نیس ؟ جک‌میگه همه از ۱۴ یا ۱۶ هفته حس میکنن حرکات رو چی بشه تا ۱۹ خیلیا هم دیدم ۲۱ هفته تا ۲۳ هفته حس کردن حرکات رو بعد این میگه مگ‌تکون میخوره مگ‌میشه تکون نخوره پس ما چی حس کردیم از ۱۶ هفته ؟

در حد تکونای ریز باید بفهمی دیگه البته جفتم بی تاثیر خلفی زودتر میفهمی

دوروز بود حس نمیکردم درست ترسیدم رفتم بیمارستان ماما اینجوری بهم گفت ولی صدای قلبشو گوش دادم اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌ونهم بارداری