سلام عزیزان میشه لطفا بهم بگین چی نوشته چند هفته هستم؟

تصویر
۷ پاسخ

بتای شما تو رده هفته دومه

منم ب حساب خودم 5هفته و4روزم

ازمایش چیه

چندهفتشو که نمیگه اونوباید برین سونو. فقط بتاتون مثبت شده بعد دوروز باز باید تکرار بشه ببینین رفتا بالا یانه

فکر کنم دو هفته

نوشته هفته دو هستی

چهار هفته گلم

سوال های مرتبط