۴ پاسخ

آتلیه کودک و نوزاد باید داشته باشن . من دخترم بیست و خورده ای بود بردمش هم خودم لباس بردم هم لباسا اونجا استفاده کردم . شونه سر و پستونکم حتما با خودت ببر .

من امروز میخوام ببرمش

من آتلیه بیمارستان خودش لباس داشت

من رفتم لباس خودم بردم بعضی اتلیه ها لباس دارن

سوال های مرتبط