مامانا عادیه من یکی از پاهام زیاد ورم داره؟

۶ پاسخ

نه اگه یه پا ورمش بیشتر باشه باید بری دکتر
اگه قبلش پات اویزون نبوده یا نمک نخوردی و پات ورم کرده برو دکتر

نننن عادی نیست ورم ی طرفههه
یعنی چی میگید ارههه

نه دکتر به من گفت هر وقت دست یا پات یکیشون ورم کرد نشونه ی دفع پروتئینه حتما برو تا کشت ادرار بگیرن ازت

ن ن عادی نیست دوتاش باید ب ی مقدار ورم کنه

اره مال منم ورم پای راست بیشتره

پای ورم کرده ترجیحا آویزون نذار
زیر پاهات یه بالشت بذار
کبد هم اگه خوب کار نکنه پا ورم میکنه…

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماه🩷 مامان ماه🩷 ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری