من پسر بزرگم ۱۳یکسره مامان میگه.دومی هم همین ولی بزرگه نسبت به دومی بهتره ولی اذیتهای خودشون رو دارن وقت استراحت اصلأ ندارم یکسره به کارهاشون میرسم شوهرم میگه خدا صبرت بده ولی کوچیکه عزیز دلم هست چون هنوز نمیگه مامان بدو
تا ابد و یک روز
مگ الان خودت دردسرات از سرمامان بابات کم شده؟!🫢😁 همه مون هنوز وصل اولیاییم
پس بچه هامونم همینن
ولی جدای شوخی ا، ۳سالگی تقریبا راحت تد میشی
ممشو نگا😍😂
هیچ وقت خواهر😂
هروقت ازدواج کنن🤣
دوسالگی ب بعد
فقط عکسه 😅😅
ایشاله۱۸سالش بده 🤣🤣🤣🤣🤣
دوسال به بعد
درسته سختی ولی خیلی خوووووبه
من ۶ ماهه اصلا کمکی ندارم
خیلی بعضی اوقات سختم میشه
ولی یادم میاد برای داشتنش چقدر دعا میکردم آروم میشم
هیچ وقت 🤣🤣🤣🤣🤣🙏🙏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.