۳ پاسخ

فرنی .سوپ.پوره.

داخل سوپ / اوتمیل / به صورت پوره ، هم به تنهایی هم مخلوط با بقیه سبزیجات

سوپ کته پنکیک

سوال های مرتبط

مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی