۴ پاسخ

شیراز یه عالمه هست که
خام خام تکه کن فریز کن
میتونی خشک کنی و پودر کنی

من پوستش کندم تیکه کردم گذاشتم فریزر

فراوون که تهران پرر
من خشکش کردم پورش کردم

نوش جونش☺ من پوست میکنم خام میریزم تو خردکن خوب که ریز شد میریزم داخل قالب یخ میذارم فریزر

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی