من یدونه کدوحلوایی کوچیک گرفتم
تو جا میوه ای میزارم
هر بار سه حبه میپزم
با همون اب و نصف لیوان شیر پرچرب و یک قاشق چای خوری ارد برنج و یکم کره.فرنی درست میکنم.خوشمزه ست
برای میام وعده هم سه حبه رو میپزم و از صافی رد میکنم میدم
من الان بخارپز میکنم قاطی فرنی میکنم چون تنهایی دوست نداره و خام فریز کردم
خام فریز کن .تیکه کوچیک بزاره آب پز بشه چیزی قاطی نکن چون کوچولوعع نی نی .
بعد با شیر خودت یا شیر خشک قاطی کن .رقیق شه مث فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.