۳ پاسخ

من یدونه کدوحلوایی کوچیک گرفتم
تو جا میوه ای میزارم
هر بار سه حبه میپزم
با همون اب و نصف لیوان شیر پرچرب و یک قاشق چای خوری ارد برنج و یکم کره.فرنی درست میکنم.خوشمزه ست
برای میام وعده هم سه حبه رو میپزم و از صافی رد میکنم میدم

من الان بخارپز میکنم قاطی فرنی میکنم چون تنهایی دوست نداره و خام فریز کردم

خام فریز کن .تیکه کوچیک بزاره آب پز بشه چیزی قاطی نکن چون کوچولوعع نی نی .
بعد با شیر خودت یا شیر خشک قاطی کن .رقیق شه مث فرنی

سوال های مرتبط