۱۳ پاسخ

اره عزیزم گناه کبیره است

میخوای بیای خونه من؟ من اونقدحالم خوب نیس ک بگم بهت خیلی خوش بگذره خونم هم ترکیده خودمم داغونترین حالِ جسمی وروحیو دارم ولی فک کن میای خونه خواهربزرگترت شایدازهمه لحاظ افتضاح باشم ولی باآغوش باز وصمیم قلبم پذیرای تُ هستم دوروزبیا روحیت عوض بشِ اصلا شایدمنودیدی هزاران بارسجده شکرگذاشتی ک بدونی سلامتی بزرگترین موهبتی هست ک داری، هرچندخسته هرچندتنهاهرچنددلشکسته باورکن سلامتی بزرگترین ثروت دنیاس...درضمن حتی توی صدکیلومتری ذهنت ازاین شکلاتا💩💩💩 😠👊🏻نخور...

چرا پرسیدی عزیزم

من شنیدم آدمی که خودکشی کنه خدا هیچ وقت نمیبخشتش

اره گناه کبیره است

از تو انتظار این سوالو نداشتم
شاید فقط سواله بود
اما من ناراحت شدم

نمیدونم چرا این سوالو کردی ولی اگه به خاطر افسردگی هست حتما دکتر مراجعه کن چون به مرز افسردگی برسی گناه بودن و یا نبودنش رو نمیتونی درک کنی

آره گناه کبیره و نابخشودنی هست

گناه کبیرس
ک میگن به اصطلاح نه این دنیا داری و نه اون دنیا

اره متأسفانه گناه خیلی بزرگیه

همه اعمالت میسوزه. خدا نمیبخشه چون از رحمت خدا و محبت هاش نا امید شده. کافر. قدرت خدارو در نظر باید بگیری و بخشش رو اگه خطا کردی. و اگر تحت فشاری. کاری به کار کسی نداشته باش. و فاصله بگیر. .توی قرآن یه آیه بود که چرا گناه می‌کردید. گفتن ما در سرزمینی در فقر و قحطی بودیم. گفته شد مگر وسعت زمین خدا پهناور است چرا سفر نکردید تا به روزی برسید .مثلا راه داره. هرچیزی. ذهن‌ه که محدودشان میکنه. اگر قصد شو داری. یکم. به ارزش خودت و جای خالیت برای بچه ات و سرنوشتش فک کن. .اگر برای کسی که خودکشی کرده میپرسی. حتمن از این دنیا راحت شده. برای کافر هم. قرآن. خوندن. تاثیر داره. و نیاز داره. بخون برای آرامش روح اش. پدرم فوت کرده. اگه. میتونستم منم خودکشی میکردم. اما بچه هام. چه گناهی دارن. هیچ کس دیگه برام مهم نیست زندگی نمیخوام

خانم ها پسرم الان مدفوع کرد خیلی بوش بعد بود بنظرتون مشگلش چیه خیلی نگرانم

عزیزم چرا همچین سوالی میپرسی؟

سوال های مرتبط