راسته میگن اگه بچه رو سمت چپ شکمتون حس کنید دختره
سمت راست پسره؟

۲۳ پاسخ

برای من چپه پسره. حرف الکی زیاد میزنن اینجا

مال من راست دختره

ن مال من چپ پسرکه

نمیدونم ولی ازمنم چپ بود وپسر

ن ربطی نداره

من تو لگنم بود😀😀پس باید دوجنسه مبشد😂😂😂😂

مال من چپه پسره

مال منه چپ بود و پسره

ربطی نداره😕برا من راست بود دختره

من چپ پسره اصلا ربطی نداره

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

از من راسته و پسره

من هیچ‌طرفی حس نمیکنم که

نه ربطی نداره برامن چپ بود ولی پسره

ن اصلا اینجوری نیست بارداری اولم بچه سمت چپم بود دختر بود الان سمت راستمه باز بچه دختره

واسه من درست بوده . حرکات نی نی رو تاحالا حس نکردم‌اما همش حس میکنم سمت چپمه

نه من پسرم سمت چپ بود

نه ربطی نداره

من یه بار میرفتم سرش راست بود دفعه بعد سرش چپ بود
میچرخه

من چپ دختر بود

من راست دخترهس

نه ربطی نداره

برا من درست بود چپ و دختر

سوال های مرتبط

مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری