اگه چند وقت بعد خوردنش درد شدید داشتید نگران نشید آروم باشید داره دفع میشه
توی آب قاطی نکنید اگه سخت اتون بود باید خام بخورید تا تباشیر بچسبه به دیواره های کیست و نابودشون کنه خودم داشتم تک تک از بین رفتن الان هم پریود منظمی دارم هم سالم سالم ام
حتما هم قبل از صبحانه اول صبح بخورید
برید عطاری یه دارویی هست به اسم تباشیر مثل شیشه است میخری میاری خونه خوب پودرش میکنی یا با هونگ یا با آسیاب پودر پودربشه ( اگه پودر نشه اذیت میشید مثل شیشه است ) بعد داخل نیم کیلو عسل می ریزی تباشیر بیشتر از عسل باشه خوب خوب داخل یه ظرف هم میزنی تا کامل باهم قاطی بشن هر روز صبح قبل از صبحانه یه قاشق سر پر چای خوری میخورید قبل از خوردن هم بزنید و بخورید چون عسل روش و میگیره دقت کنید جوری عسل و تباشیر مخلوط شه که تباشیر ۱۰ درصد بیشتر باشه بعدش یه لیوان آب گرم بخورید این حتی پریودتون و تنظیم میکنه تو زمان پریود کیست ها و میوم و پلیپ و از بین میبره کلا این کل کیست های بدن و به مرور نابود میکنه هر جایی از بدن فقط باید به صورت مداوم مصرف بشه
اینجا واسه همه میگم
درخواست ام و قبول کن تا بهت بگم چکار کنی
باید ب متخصص بگی
من دلیلشو نمیدونم ولی ایشالله که خوب بشی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.