سلام غربالگری دوم نیازه ؟
من سلفری دادم

۴ پاسخ

اره فقط سونو باید بری

منم سلفری دادم خدارو شکر خوب بود ولی دکترم گفت دیگه نمیخاد ازمایش بدی برای غربالگری دوم فقط سنو بده

سلفری ربطی به انومالی نداره

سونو بله با آزمایش فرق داره دیگه کواد مارکر لازم نیس

سوال های مرتبط