۶ پاسخ

اره من رفتم گفت سونو ان تی و ازمایش باید باشه دوباره برگشتم خونه اوردمشون

سلام عزیزم برا ازمایشش اره ازمایش انتی رو ببر
برا سونو انومالی هم فقط سونو ان تی لازمه پیشت باشه

سونوی انومالی رو هفته چندم بریم بهتره؟

هرجا اولی رو انجام دادی دومیم باید اونجا انجام بدی

نه فقط سنو ان تی ببر

همه مدارک که این چند هفته داری و ببر به وقت میبینی لازمه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری